Hvordan returnerer jeg en bestilling?
I henhold til forbrukerkjøpsloven, har du full angrerett i 14 dager. Angrerettskjema ligger vedlagt i alle bestillinger, og skal alltid benyttes ved retur. Varen du ønsker å returnere skal være ubrukt, alle merkelapper må fremdeles være på og varen skal sendes i retur i sin originale emballasje. Ved retur må varene leveres tilbake til oss innen rimelig tid.
En eventuell returforsendelse må betales av kjøper og sendes som pakke med sporing. Pakker som likevel sendes som brev, sendes på kjøpers risiko. Tilbakebetaling for varen, inkl. porto for forsendelsen til deg, utbetales innen 14 dager etter at vi har mottatt varen fra deg, så lenge kravene nevnt over er innfridd. Ubetalte fakturaer kanselleres, og du vil motta bekreftelse på e-post. Undertøy og badetøy byttes/returneres ikke.
Adresse ved retur:
Companys Trondheim Torg (2.etg)
Tinghusplassen 3
7013 Trondheim
Kan jeg returnere ordren min til en av de fysiske Companys-butikkene?
Ja. Kunder kan levere tilbake bestillinger fra companys.no via postadresse eller til våre fysiske Companys-butikker. OBS! Betalingen for ditt kjøp har gått via en betalingsløsning over nett og du vil derfor motta tilbakebetaling via nettet og ikke i fysisk butikk. Du kan enkelt bytte størrelse på plagget ditt i butikk, men dersom du ønsker å bytte til en annen vare må du altså betale denne i fysisk butikk mens du får returnert pengene fra nettbestillingen over nett. Husk å fylle ut og ta med angrerettskjema som fulgte med ordren din.
Om du returnerer en vare du har kjøpt på companys.no direkte hos en fysisk Companys-butikk, vil du motta en kvittering på at varen er levert inn og som du tar vare på inntil du har fått tilbakebetalt summen du betalte på nett.